Víkendová výprava družiny Bobrů

Naše výprava začala v pátek 18.3. tím, že jsme se sešli v naší klubovně. Poté co jsme se přesunuli autobusem do Lysic jsme se vydali na cestu k chatě, kde jsme měli strávit zbytek výpravy. Jakmile jsme dorazili, ubytovali se a najedli se, řekli jsme si něco o balení batohu a o vybavení na táboření.

Venku jsme si potom zahráli, už potmě, hru, která všechny moc bavila. Měli jsme za úkol proplížit se kolem stráží, a dotknout se sloupu, tak aby nás nechytili. Všichni jsme si vyzkoušeli obě role a hru si užili. Následně jsme si ještě vymysleli trasu výletu na další den a poté co zazněla Večerka jsme šli spát.

V sobotu ráno jsme se vzbouzeli za tónu kytary (díky Poštolko :D) a potom, co jsme se nasnídali a sbalili si věci jsme vyrazili na výlet. Každý vedl část cesty zbytek družiny jenom podle mapy a buzoly. Kolem poledne jsme došli na místo, kde jsme chtěli vařit, nachystali jsme si ohniště a závěs na kotlíky, rozdělili jsme oheň a šlo se vařit. Na oběd jsme si připravili hrstkovou polévku s červenou čočkou a rizoto se zeleninou a krůtím masem. Po obědě, který byl famózní, jsme si chvíli odpočinuli, zahráli si krátkou hru a vyrazili jsme na cestu zpět. Cesta občas vedla loukami, občas lesem, občas byla vyšlapaná a občas ani ne, ale nakonec jsme se vrátili zpátky na chatu u Drnovic.

Po návratu jsme se nasvačili a potom jsme si vyzkoušeli základy sebeobrany a jak se dělá parakotoul. Potom jsme nachystali dřevo na večer, aby bylo čím topit v kamnech a také jsme si nachystali oheň, na kterém jsme si opekli špekáček na večeři. Rychle se setmělo a ochladilo, takže jsme se přesunuli zpátky do chaty, kde jsme zpívali v doprovodu kytary a mandolíny, zahráli si deskové hry a ochutnali indické placky „naan“. Předtím, než jsme si zazpívali Večerku, jsme si ještě zahráli „světlovrahy“ a pak už jsme šli pomalu spát.

V neděli jsme se už jenom nasnídali, uklidili chatu a vydali se na cestu zpět domů.

Myslím, že jsme si družinovou výpravu společně užili a už se těším na další.

Tento záznam byl publikován v KRONIKA . Uložit odkaz do záložek.